۲ پاسخ

منم دبروز واکسنشو زدم گفت اگ بیحال و بی قرار بود یا سینتو نگرفت برو اورژانس،پس حتما تو عوارضش هست ک گفت

بخاطر شیشه اس

سوال های مرتبط