منم همین کار رو میکنم
عزیزم وقتی بادوم ها رو که خیسوندی پوستشو جدا کن و اجازه بده کاملا خشک بشن بعد آسیاب کن حتی بیرون از یخچالم میتونی نگه داری
منم هر روز همون موقع ک میخام حریره درست کنم رنده میکنم ولی دیدم بعضیا تو گهواره اینکارو میکنن امروز از دکترش پرسیدم گف اگه بو نگیره اشکال نداره
من بادام و برنج رو آسیاب کردم داخل یخچال گذاشتم تقریبا یک ماهه بو نگرفته
نمیدونستم ضرر داره
من هرروز ۴،۵ تا دونه رو پوست میگیرم با چایی صاف کن رندش میکنم
من همون موقع ک میخوام حریره درست کنم رنده میکنم تویخچال بمونه زود خراب میشه
من رنده نمیکنم بزارم یخچال پوستشو که گرفتم میزارم هر موقع خواستم رنده میکنم همون موقع
پودر مغزیجات خیلی زود اسیدی میشه باید فریزر بذاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.