متاسفانه کاملا برگشتیم ۵۰ ۶۰ سال قبل
واکسن رو موافق نیستم زدنش واجبه
اما ختنه ضرورتی نداره
من دوستی داشتم چون تو روستا زندگی میکردن واکسن فلج اطفال نزده بود تو بچگی و متأسفانه ی پاش کامل فلج بود خواهشا این روشن فکر بازیا رو بذارید کنار و به علم اعتماد کنید ،
ختنه هم اون پوست روی آلت تناسلی با ادرار محل تجمع انواع باکتری و عفونت میشه خواهشا سر این جور چیزا بیخیال نباشید.
خدارو شکر هم ختنه کردم هم امروز واکسن چهار ماهگیشو زدم
ختنه تا وقتی بزرگ بشه مثلاا ۶ یا ۷ ساله اون موقع به نظرم خوبه که خودش بدونه وقتی کوچیکه آدم اذیت میشه
ختنه که اشتباه س من بچه اول۷روزگی کردم راحت بود دومی ۴ماه سخت شد .
بچه باید مسلمون بشه بهتره زودتر ختنه بشن .
واکسن که من اصلا نمیزنم باباش اعتقاد نداره .منم نمیزاره ببرم 😐فقط واکسن اوایل زدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.