مامانا اگر بچه سرما خورده باشه واکسن نمیزنن؟

۲ پاسخ

نه نباید بزنی
وگرنه ویروس کشته شده ای وارد بدن بچت میشه علائم هاش با شدت بیشتری خودشو نشون میده

اگه تب داشته باشه نمیزنن میتونی زنگ بزنی بپرسی

سوال های مرتبط

مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی