۲ پاسخ

کلا فکر کنم اکر سرما خوردگی داشته باشه نمیزنن
کاری به شدتش نداره

تب‌ داشته‌ باشه‌ به‌ هیچ‌ عنوان ‌ نمیزنن‌

سوال های مرتبط

مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان ❤️محمد یاسین❤️ مامان ❤️محمد یاسین❤️ ۱ سالگی