چرا علایم سرماخوردگی داشته باشن واکسن نمیزنن؟

۲ پاسخ

چون سرماخوردگی رو تشدید میکنه و ممکنه باعث تب بالا بشه

شاید دوتا درد تو هم میوفته

سوال های مرتبط

مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی