فعلا ببلاک کامفورت میدم ،ولی زیاد بالا میارتش
با قبلیش که اپتامیل هست فرقی نمیکنه زیاد ،همونم زیاد بالا میآورد
نان الترا واسه حساسیت به پروتین گاوی هست و رفلاکس هم داره
من چنتا شیر عوض کردم تا رسیدم به بیومیل ای ار. باید ببینی بچه ات به چی پاسخ مثبت میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.