۳ پاسخ

فعلا ببلاک کامفورت میدم ،ولی زیاد بالا میارتش
با قبلیش که اپتامیل هست فرقی نمیکنه زیاد ،همونم زیاد بالا می‌آورد

نان الترا واسه حساسیت به پروتین گاوی هست و رفلاکس هم داره

من چنتا شیر عوض کردم تا رسیدم به بیومیل ای ار. باید ببینی بچه ات به چی پاسخ مثبت میده

سوال های مرتبط