بستگی به حال روحی خودت داره وقتی فکرت درگیر نباشه اطرافیانت اذیتت نکنن هواتو داشته باشن چرا باید افسردگی بگیری؟
اگر خودت نخوای و تلاش کنی برای روحیت ن افسرده نمیشی
بستگی به شرایط و اوضاع هم داره بنظرم
ممکنه همه یه دوره افسردگی بگیرن
بعضی ها زودتر این دوره رو میگذرونن بعضی ها دیرتر
حالا من افسردگی نگرفتم به شدت پرخاشگر شدم همش با همسرم دعوا میکنم حوصله ببخشید رابطه ندارم
آره باید به همسرم بگم اون روزها بیشترهوام رو داشته باشه.ولی مردها فراموشکارن وخودخواه
من گرفتم و فقط گریه میکردم مثل روانیا بودم😭😭😭
همه نمیگیرن ولی منم گرفتم بارداری قبلیم
آره من گرفتم.دلم گریه میخواست همش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.