۳ پاسخ

منم دقیقا این علائمو دارم خیلی اذیت میشم

منم همین طوری هستم عزیزم کمر و لگن و کشاله ران خیلی درد میکنه موقع پهلو به پهلو شدن

طبیعیه عزیزم منم دارم+درد واژن

سوال های مرتبط