۱۲ پاسخ

عزیزم انقدر روزارو نشمار
به این فکر کن این روزا دیگه هیچوقت تکرار نمیشه
دیگه هیچوقت دو تا قلب تو وجودت نمیتپه

نباید ب بارداری فکر کنی و روزارو بشماری برنامه ریزی کن کتاب بخون جدول حل کن ورزش کن موسیقی گوش کن برو مهمونی برو بیرون بگرد

خودتو سرگرم کن بهش فکرنکن زیاد میگذره به هرحال ولی اگه هی بش فکرکنی اذیت میشی خسته کننده میشه لذتی هم ازش نمیبری

فکر میکنی همه مثل هم هستیم روزا هفته ها دیر میگذرند چون منتظریم من میگم چرا اردیبهشت تموم نمیشه قبلش میگفتم چقدر فروردین طولانیه الان میگم خدایا چطوری تا مهر صبر کنم کاش زودتر بگذره بغلش کنم

بازتو خوبی پس من چی که اول راهم واصلا صبرندارم

سرتوگرم کن هرچی روزها بشماری سخت میگذره واست

منم همین طورم🥲

هم هفته تو همش ورزشو سفرو مهمونی بودم تازه جنگ بود و تهران بودم

مثل من🥲 همش به این فکرم که کی بغلم میگیرمش

من هفته های تو بودم کلا تو فکر هفته ها نبودم یهو نگا کردم دیدم ۵ ماهم الانم اولای ۶ ماهم ولی ماه ششم برام دیر میگذره

منم همش میگم کی میشه به سلامتی و خوشی تموم بشه

آخ گفتی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری