۳ پاسخ

منی ک اصن بورک نخورذم و نمیدونم چجوریه😬

من همیشه خمیر میکنم خمیری که خیلی سفت نباشه به دست هم نچسبه زیاد ورز میدم
بعدش مواد دلخواه میریزم توش مثل قطاب میپیچم گاهی سرخ میکنم گاهی هم تو فر

با خمیر یوفکا درست کن خیلی عالی میشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۳ سالگی