واقعا؟ مگه انتی بیوتیک نمیخوری .
منم همین طوری بودم بوی مردار میداد میرفتم با سرم خودمو میشستم بتادین هم میریختم تو تشت اب یه ربع ساعت توش مینشستم بوش میرفت به شرطی با سشوار خشک کنی خودتو ولی خب تا بخیه هام بودن مدام بو میدادن
بوی عرق ؟ عرق میکنه روش ؟ شکمتو با شال بالاتر ببند نیفته روش . هرروز بشور روشو باز بذار هوا بخوره
اگه بوی عفونته . سرم شستشو بهر هرروز بشوربرو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.