سلام خانما من سزارینیم ازجای بخیه هام بو میاد چکارکنم

۳ پاسخ

واقعا؟ مگه انتی بیوتیک نمیخوری .

منم همین طوری بودم بوی مردار میداد میرفتم با سرم خودمو میشستم بتادین هم میریختم تو تشت اب یه ربع ساعت توش مینشستم بوش میرفت به شرطی با سشوار خشک کنی خودتو ولی خب تا بخیه هام بودن مدام بو میدادن

بوی عرق ؟ عرق میکنه روش ؟ شکمتو با شال بالاتر ببند نیفته روش . هرروز بشور روشو باز بذار هوا بخوره
اگه بوی عفونته . سرم شستشو بهر هرروز بشور‌برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۰ ماهگی