دست نزنی اونا شیره منم دارم من خوشم میآمد دست میزدم همش الان سر سینم باز شده همش میریزه
اغوزه دست نزن
😒😒😒 جدی میپرسید اینارو؟
عکسش رو گذاشتم از ۲۲هفته من شیر از سینم میومد
اغوزه عزیزم نگران نباش
اغوزه دست نزن اصلااااا
اونا آغوز بهش میگن بهترین شیر واسه نوزاد
منم دارم چن هفته اس در حد ی قطره
آغوزه اشکال نداره منم داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.