۲ پاسخ

چی شد باردار شدین یا پری ، چون الان من مث شما هستم

عزیزم اول که انشاءالله باردار بشی بعدم این علائم احتمالا اثر امپول ازادسازیه منم یه بار اینجوری بودم ولی باردار نشدم

سوال های مرتبط