۴ پاسخ

منم دقیقا اینجوری ام وقتی رو شکم میخابم بجز اون گاهی اوقاتم نبض میزنه🫠پنج روز به موعدم .بیا دعا کنیم از بارداری باشه

عزیزم توو طول بارداری نباید ب شکم بخابین..کسی بهتون نکفته؟؟؟

رو شکم نخواب😐

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان پناه❤️👼🏻 مامان پناه❤️👼🏻 هفته نوزدهم بارداری