منم شکر میریزم که مزه داشته باشه بدون از شکر بچم نمیخوره چون شیرش تلخه فرنیش رو تلخ میکنه
شکر و نمک برای انسان بزرگ سمه
واسه نوزاد اصلا استفاده نکن
من یه کوجولو میریزم که یکم مزه بگیره
تا ۱۰ ماهگی نمک و شکر نزن به غذاش بد غذا میشه
من مقدار خیلی خیلی کم گاهی میریزم
من میزذم
به جای شکر و نبات میتونی بهش سیب یا موز یا خرما اضافه کنی خیلی مفید تر میشه
شکر همش ضرره با شیر خودش درست کن .انقد آسیب نزنید به این بچه های بی زبون
عزیزم بجای ریختن شکر یه تیکه کوچولو نبات بندازین،اگه میخواین شیرین شه،
بنظرم نریز
چون ذائقه ش میریزه بهم بعد غذاهای بی مزه ی خودشو نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.