اگ اقوام نزدیک نیست نرو، یا اگ میری، قبرستون اصلا نرو سنگینی و چله ی وقت نیوفته رو بچه
من خودم شوهر خواهرشوهرم هفته پیش جوون جوون فوت شد بنده خدا، مراسماش اصلا نزاشتن من برم فقط ی روز رفتم خونشون پیشش،قبرستون گفتن نمیخواد بیای خوب نیس برا بچه
شرکت نکنی بهتره
مراسم های ختم انرژی منفی زیادی داره
صد در صد شرکت نکن گلم ،
من کل ۹ ماه رو نه سر مزار کسی رفتم نه تو عزایی شرکت کردم
منی که هفته 28 بودم بابام رفت 😭
منم دوماهه بودم خواهرم فوت شد داغون شدم خودموزدم بعضی هارونمیشه رفت
خاله شوهرم دیروز فوت شد ولی شرکت نکردم البته مادرشوهرمم گفت نیا خوب نیست برات
من شوهر خواهرم شهید شد، کلا اونجا بودم و گریه و مراسم و....
مراسم ها شم فک کنم اوکیه ولی سرخاک اینا بهتره نری
من که پدرشوهرم فوت شد...
من همین هفته های شما بودم مادربزرگم فوت کرد تو همه مراسماش هم شرکت کردم
من ک رفتم گریه هم کردم
تو ناخوداگاهت تاثیر بد میزاره
همه درکت میکنن جاهایی که بار منفی داره نرو
سنگینی داره بهتر انجام نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.