۵ پاسخ

من کل بدنم ورم کرده بود تا ۱۰روز

طبیعیه . و باید راه بری

معمولا میگن طبیعیه ولی بتونی آروم راه بری بهتره بیشتر نشه خدای نکرده

سزارینو نمیدونم
ولی من طبیعی زایمان کردم تا ده روز ورم شدید داشتم شبیه پاگنده شده بودم

اره سعی کن کم کم راه بری تو خونه همش نشین دراز نکش

سوال های مرتبط