نسبت ب تولد خوبه عزیزم
مث دخترمه دیگ
۴ ماهگی باید دوبرابر تولد باشه عالیه که
مال من که انقد کمه همه مسخره م می کنن نکنه رشد نکنه دارم میمیرم
منم کم بود اول چهار ماهگی غذا کمکی شروع کردم
خداروشکر مشکلی نداشت و وزنش بهتر شده
چهار ماهگی کمه میگن دوماهی باید دوبرابر وزن تولد باشه.
از شما کمه باید شیر خشک بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.