۶ پاسخ

نسبت ب تولد خوبه عزیزم

مث دخترمه دیگ

۴ ماهگی باید دوبرابر تولد باشه عالیه که

مال من که انقد کمه همه مسخره م می کنن نکنه رشد نکنه دارم میمیرم

منم کم بود اول چهار ماهگی غذا کمکی شروع کردم
خداروشکر مشکلی نداشت و وزنش بهتر شده

چهار ماهگی کمه میگن دوماهی باید دوبرابر وزن تولد باشه.
از شما کمه باید شیر خشک بدی

سوال های مرتبط