ماشالا کجاش کمه 🤔
دختر من 3300 بود وزن تولدش . 4 ماهگی 6100 بود گفت کمه نرمالش 6500 .
پسرشما ماشالا 200 گرمم بیشتر اضافه کرده
اضافه وزنم داره تازه بهداشت به من اینطور گفت
کجاش کمه 🙄زیاد هم هست
وا😑کمه؟
پسر من ۶۶۰۰بود گفتن خوبه
دکترشم گفت خوبه عالیه
بنظرم مهم سلامتیشونه
واقعا بهداشت بهت نگفته وزن بچت خوبه؟!!!!!
الان از نرمال یکم بیشترم هست!
نه خیلی خوبه تازه 200 گرم هم اضافه داره
د ۴ ماهگی تقریبا باید ۲ برابر وزن تولد بشه
الانم عالیه
خوبه که تقریبا
دختر من تولد ۳۸۰۰ بود ۴ ماهگی ۷۵۰۰
تقریبا ی جور وزن گرفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.