۸ پاسخ

ماشالا کجاش کمه 🤔
دختر من 3300 بود وزن تولدش . 4 ماهگی 6100 بود گفت کمه نرمالش 6500 .
پسرشما ماشالا 200 گرمم بیشتر اضافه کرده

اضافه وزنم داره تازه بهداشت به من اینطور گفت

کجاش کمه 🙄زیاد هم هست

وا😑کمه؟
پسر من ۶۶۰۰بود گفتن خوبه
دکترشم گفت خوبه عالیه

بنظرم مهم سلامتیشونه

واقعا بهداشت بهت نگفته وزن بچت خوبه؟!!!!!
الان از نرمال یکم بیشترم هست!

نه خیلی خوبه تازه 200 گرم هم اضافه داره

د ۴ ماهگی تقریبا باید ۲ برابر وزن تولد بشه
الانم عالیه

خوبه که تقریبا
دختر من تولد ۳۸۰۰ بود ۴ ماهگی ۷۵۰۰
تقریبا ی جور وزن گرفتن

سوال های مرتبط

مامان ویهان 💙🧸 مامان ویهان 💙🧸 ۹ ماهگی