نه هنوز هیچی نیوفتادن
برا من عفونت کرد بخیه هام را درآوردن دیک کرم میزنم
از منم هنوزم هست خیلی خسته شدم دیگه
من فکر میکردم ماکزیمم تا ۲۰ روز ولی الان مامانا میگن ۳۰ یا ۴۰ روز😭😭😭
الان تا ۴۰ روز باید همون مراقبهای مثل اول رو داشته باشیم؟ یعنی با شامپو بچه بشوریم و با سشوار خشک کنیم؟🥲
برای من۳۰روزطول کشید
تا40روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.