بخیه ی زایمان طبیعی تا چند وقت میوفتن؟

۶ پاسخ

نه هنوز هیچی نیوفتادن

برا من عفونت کرد بخیه هام را درآوردن دیک کرم میزنم

از منم هنوزم هست خیلی خسته شدم دیگه

من فکر میکردم ماکزیمم تا ۲۰ روز ولی الان مامانا میگن ۳۰ یا ۴۰ روز😭😭😭
الان تا ۴۰ روز باید همون مراقبهای مثل اول رو داشته باشیم؟ یعنی با شامپو بچه بشوریم و با سشوار خشک کنیم؟🥲

برای من۳۰روزطول کشید

تا40روز

سوال های مرتبط

مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۱۱ ماهگی
مامان محمد 🐣🌱 مامان محمد 🐣🌱 ۱۲ ماهگی