ای تب سنجه درسته بنظرتون؟؟؟؟؟؟
کسی داشته؟ دقیقه؟؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

دکتر به من گفت نیم درجه باید بزاری روی اون عددی که نشون داده تا بشه عدد دقیق

چند گرفتی اینو اسمش چیه

مال منم از همینه ولی فک کنم دقیق نیست و یکم بیشتر نشون میده

دکتر کیسون هست؟

من همینو دارم.فقط باهاش دمای پشت گوش رو باید بگیری.
چون اکر هرجایی امتحان کنی عدد متفاوت نشون میده

معمولا تب سنج های جیوه ای که تب رو رکتال یا مقعدی میگیرن از همه دقیق ترن

سوال های مرتبط