۳ پاسخ

جیوه ای دقیق تره.. ولی بستگی داره ک هر کدوم از این تب سنجا رو کجای بدنت گرفتی.. اگه زیر بغل یا پیشونی گذاشتی باید ۰/۵ درجه بهش اضافه کنی ولی اگه زیر زبون گذاشتی تب همون عددیه ک نشون میده..

دیجیتالی پنج تا باید بذاری روش
مثلا ۳۵.۹ میشه ۳۶.۴

جیوه ای فکر کنم دقیق تره

سوال های مرتبط

مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی