۳ پاسخ

منم امروز واکسن دو ماهگی زدم.. بالای ۳۷.۵ تبه.. مرتب هر چهار ساعت بهش قطره پاراکید بده و دیدی بالا می‌ره پاشویه کن با آب ولرم و‌نمک..کنترلش سخت شد که انشالله به اونجا نمی‌رسه شیاف بزن

دمای زیربغلش باید ۳۷.۲ باشه
تبش بالاست تقریبا
دستمال مرطوبی که یکم از بدنش خنک تر باشه رو بکش روی کشاله های رون،زیربغل و شکم و سینش هر ۱ ساعت یمبار
استامینوفن دوبرابر وزن هر چهارساعت بده
پوشکش و باز بذار و لباساشو کم کن
زیاد بغلش نکن دمای بدنش نره بالا

قطره استامینوفن بده سعی کن از ۳۵به بالا

سوال های مرتبط

مامان مهرآمین 🩵 مامان مهرآمین 🩵 ۵ ماهگی