خانما نینیتون ب دنیا امد بعد چند روز گذاشتین داخل گهواره

۴ پاسخ

ما از همون اول میزاشتیم

دخترم الرژی و رفلاکس داشت شب تا صبح جیغ میزد، روزا هم خواب راحتی نداشت، همش بغل بود تا دیگه 3 ماهگی گردن درد گرفتیم، براش همسرم سفارش داد درست کردن یکم اروم تر شد

بعد ۴۰روزگی گزاشتم زیاد نمیزارم ک عادت نکنه وقتی مهمون میاد میزارم ک نیوفتن رو بچه

من ازاین گهواره ننوهادارم
حدودا یه هفته بعد

سوال های مرتبط

مامان گوگولی🩷 مامان گوگولی🩷 ۷ ماهگی
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۴ ماهگی