عالی بود زمانی ک به دخترم میدادم ولی تا غذا خور شد دسگ ندادم فقط شیر خودم
پسرمن میخوره خداروشکر خیلی خوبه
بستگی داره بهش بسازه یانه
من از اول میدم خوب بوده براش
من میدم خیلی راضیم شیر خوبیه
پسرم دوماه این شیر رو میخوره خوبه
من ۱۱ سال پیش به دخترم میدادم خوب بود براش .
من میدم خوبه با گوارش سازگار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.