۸ پاسخ

منم میگرفتم واکنش نشون نمیداد
اما دوستام میگفتن نگیر بچه میترسه😂 منم ک همش نگران میشدممم استرس میگرفتم دیگه نگرفتم

بچه من اصلاا انگار نه انگار
واکنش نداره به نور😂

ممنون میشم از چیزی از تایپینگ اخرم میدونید راهنماییم کنید بخدا خوب نیسم مرسی

من دکترم گفت انجام نده بچه اذیت میشه که واکنش نشون میده

نه عزیزم مشکلی پیش نمیاد قرار نیست همش بگیری رو شکمت که، اتفاقا خود گهواره هم نوشته گاهی نور بنداز واکنش نینیتو ببین چون دیگه چشماش به نور واکنش داره

عزیزم منم شنیدم میگن اگه نور مستقیم بگیری تکون میخوره ولی ضرر داره سعی کن انجام ندی

من نور گوشی گرفتم تکون نخورد تو تاریکی بیشتر تکون میخوره🤣🤣

من شنیدم موقعی که به دنیا بیاد تو چشمش نور نباید بندازی خدایی نکرده کور میشه
ولی داخل شکم نشنیدم
ولی رعایت کن باز

سوال های مرتبط