۱۷ پاسخ

واقعا خوبه بعد دوروز مصرف جواب میده من ک‌خوردم خوبه

من قطره اش خوردم خوب بود

اب هویج
شیرخشک
شوید
دارچین
حلیم گندم
فرنی ارد برنج
مرغ و سیب زمینی

عزیزم قرص لاکتاول برای من جواب بود خواستی ی امتحان کن

شیرافزا .دلستر مالت جو .روزانه آبگوشت وسوپ واش ماش .مایعات فراوان .لیدی میل .سویق شیرافزا

من میخوردم روزی سه تا تاثیر داشت
قطره ش تاثیرش بیشتره ولی حال آدمو بد میکنه

لاکتاول هم هست ولی هم قیمتش فکر کنم بالا رفته و هم تاثیر گل دارو فکر میکنم خیلی بیشتره

این واقعاااا عالیه

من قطره شو خوردم تاثیری ندیدم

عزیزم مکما لیدی میل خوبه و گالاکتومید عالیه برای شیردهی

قرص لاکتاول خوبه

من روزی 4تاشو میخوردم هر6ساعت

عالی من وقتی دختر به دنیا امده بو مصرف میکرد شیرم خیلی زیاد بو ولی متاسفانه دختر شیرمو نخورد هنوزم غصه میخورم بخدا 😞😞

تو روبیکا بزن savigh_noor

قطره شو بگیر اون بهتره

اینارو نخور توشون رازیانه داره مامانای پسر دار نباید رازیانه بخورن هورمون زنانه تو پسرشون زیاد میشه اینا برای مامانای دختر دار خوبه

سویق شیر افزا گرفتم خیلی شیرمو زیاد کرد

من میخوردم شیر داشتم وقتی نمیخوردم شیرم کم میشد

سوال های مرتبط