۶ پاسخ

چای نبات.دلستر برامنک خ جوابه

هرچقدبچه بیشترمیک بزنه بیشترمیشه مایعاتم زیادبخور

فسنجون کله پاچه ماهی سوپ شادونه یامغزی جات ریحون کاهو قطره
شیرافزا هم خوبه

آبگوشت و حلیم

پودر گالاکتومد خیلی خوب بود برام
ماکارانی و برنج
ابگوشت
دلستر
اینا هم خوب بودن

مایعات عالیه
هندونه زیاد بخور
چای کمرنگ زیاد بخور لیوانی بخور

سوال های مرتبط

مامان مهدیارکوچولو مامان مهدیارکوچولو ۱ سالگی
مامان kiyan مامان kiyan قصد بارداری
مامان برسام مامان برسام ۱ سالگی