اره بابا دختر اولی منم نه ماهگی نشست دومی پنج ماهگی
من دخترم ۵ ماهگی کامل مینشست زود نیست اوکیه
پسر منم از ۶ ماه گی نشست
بله هر دو تا دختر من ۶ ماهگی میشستن
بله پسر من ۵ماه و نیمش بود نشست ۷ ماهگی ۴دستو پا میرفت ۱۰ ماهگی راه افتاد ۱۱ ماهگی میدوید 😂
بله زود نیست از ۵ ماه نشستن رو دوست دارن پسر منم ۶ ماه نشست الان ده ماهشه چهاردست وپا میره البته بگم تا ۸ و نیم ماهگی دنده عقب میرفت فقط 😂 دیگه خودش راه افتاده سمت جلو و داره منو رنده میکنه از فضولی
پسر منم خیلی دوست داده بشینه به بزرگه نگاه میکنه دوست داره تقلید کنه مثلا درازکش بازی نمیکنه باید بنشونمش ولی خب زوده ۸ماهگی باید بشینن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.