من داشتم هم هفته شمابودم هنوزم شیاف میزنم
من که خیلی دارم برام دارو نوشت 🥲
نه عزیزم برو زایشگاه اما نزار معاینه کنن سونو بده
من تجربه اولمه عزیزم تقریبا هم هفته ایم ولی من انقباض ندارم
البته یه دردایم هست که ماه درد بهش میگن فکنم طبیعی باشه
اما تایم انقباضاتو داشته باش شاید درد زایمانه
میتونی با ۴۰۳۰هم تماس بگیری اونا بهتر میتونن راهنماییت کنن
اگه انقباض منظم داری برو بیمارستان ولی اگه میگیره ول میکنه تا یک ساعت اینا عادیه
شیاف پرژسترونم زدم فایده نداره
نه عزیزم برو زایشگاه خطر داره
دهانه رحمم متاسفانه یک سانت باز بود دوهفته پیش
ن گلم طبیعی نیست خانومی برو دکتر زود بری بهتزه عا
ببین اگه منظم و با فاصلست و زمان دردات هی کم میشه درد زایمانه
توروخدا راهنمایی کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.