به بابام عامو
به مامانم زَنامو😁
ب مامانم اسمشو ب همراه خانم صدا میزنه
مثلا مرضیه خانم
بابامم با فامیل میگ مثلا اقای احمدی
به مامانم میگه مامان، به بابام میکه دایی چون داییشه❤️✌️😂
عمو و زن عمو ...چون عموشه و شوهرم پسرعمومه
هیچ وقتم درک نکردم چرا باید به مامان اون بگم مادر مگه مادرمه به شوهرمم هیچ نگفتم چی بگه چی نگه
به اسم صدا میکنه میگه مرضی خانم منم همینطور هیچ وقت به مامانش نگفتم مادر اینا به اسم صدا میزنم
ب مامانم میگه عمی گلی ( عروس عمو )
ب بابامم گاهی کربلایی گاهیم عموقلی ( پسرعمو)
بابای من و شوهرم پسرعموعن
عمه و عمو🤭نمیدونم چرا😅نسبت فامیلی دور داریم
به مامانم خاله چون خالشه
به بابام کربلایی 🙄😅بعضی وقتام عمو
بابام عمو
مامانمو خیلی دوست داره و چون خجالت میکشه بگه مامان حرفی باهاش داره مستقیم نگاه میکنه میگه صدا نمیکنه🤣
مادرجان
پدرجان
به بابام ،حاج آقا
به مامانم ،مامان
مامانم فوت شده اما تا بود بهش میگفت حاج خانم اقبال(از حاج خانم مامانم بدش میومد اینم از دستی میگفت با فامیلش)بابامم فوت شده اما تا بود میگفت بابا
مامان
مامان و بابا
عمو
زنعمو😂
آشنای دوریم
مادر میگه
به بابامم میگه حاجی
مامان بابا🫠😅
مامانم زو میگم ماما
بابام رو میگم بابا
شوهرمم مبگم مهدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.