مثل درد پریودی دارم اشکال نداره؟

۵ پاسخ

ن عزیزم طبیعیه

منم الان دوروزه ورودکردم به ماه۶ ی حس گرفتگی دارم توشکمم البته نگران طول سرویکس هستم از۱۸هفته چک نکردم خداکنه پایین نیومده باشه
این هفته بایدبرم پیش دکترم

طبیعیه منم اینجوریم

منم گاهی این درد میاد سراغم

زیاااد و طولانی مدت نباشه نه

سوال های مرتبط

مامان ریهام😍 مامان ریهام😍 هفته هجدهم بارداری
مامان ریهام💖🎀 مامان ریهام💖🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷توراهی 😍🩷 مامان 🩷توراهی 😍🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری