ن عزیزم طبیعیه
منم الان دوروزه ورودکردم به ماه۶ ی حس گرفتگی دارم توشکمم البته نگران طول سرویکس هستم از۱۸هفته چک نکردم خداکنه پایین نیومده باشه
این هفته بایدبرم پیش دکترم
طبیعیه منم اینجوریم
منم گاهی این درد میاد سراغم
زیاااد و طولانی مدت نباشه نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.