۲ پاسخ

منم دارم ازصبح خیلی بده دردش مثل پریودیه

منم دقیقا دو روزه کمرم و پهلوم سمت چپ درد میکنه و زیر دلمم درد میکنه
از دکترم پرسیدم گف اگ مداوم باشه اشکالی نداره مال رحمه میخاد جا باز کنه بیاد تو شکم فشار میاد ب عضلاتت ولی اگ خدایی نکرده بگیره ول کنه مث انقباض اون بده

سوال های مرتبط

مامان پناه❤️😍 مامان پناه❤️😍 ۸ ماهگی
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌وهفتم بارداری