واس پسر من چسبیده بود نفهمیده بودم دکتر تشخیص داد خودشم جدا کرد خیلی ام درد اور بود..هر روز پماد آد بزن پوست رو با دست بده عقب حتما حتما..سفیدا چیه؟
نه عزیزم چسبندگی نداره خیالت راحت.ولی اگر تازگی ختنه کردی مرتب چرب کن
وا عزیزم عکس ببل بچه رو اینجا گذاشتی؟؟؟؟ نشون دکتر بده خب
چسبندگی نمیبینم ، سعی کن روزانه حداقل دو سه بار اطرافش رو آروم باز کنی و پماد بزنی پماد آ+د خیلی خوبه اگه نداری از این پماد مخصوص جلوگیری از سوختگی
عزیزم این چیزارو دکتر باید تشخیص بده
عکسشو ببینید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.