۱۴ پاسخ

تجربه زایمان منو بخون🤭

اگه ماما همراه داری نه / من اون خیلی بهم کمک کرد همینجوری خودشون که اصلا محل نمیدن درست

من الان یادم رفت دردام چجوری بود 🫠

وقتی دردت شروع شد راه برو تو بیمارستان تا میتونی که دهانه رحمت باز شه.
پیاده روی داشته باش.
اگه خیلی درد داشتی بگو وان گرم برات اماده کنن.
وقتی دردات اومد سراغت فقط تندتند نفس عمیق بکش داد زدن فایده نداره.
موقع زایمان فقط باتموم قدرتت زور بزن
داد نزن هرچقد داد بزنی بچه برمیگرده عقب.
فقط نفس بکش و زور بزن .
فک کن یبوست داری و میخوای دستشویی کنی اونطوری زور بزن .
نفس عمیق کشیدن خیلی کمکت میکنه .
من میخواستم سزارین کنم ولی دردم گرفت مجبور شدم طبیعی بیارم

من زایمان اولم خیلی سخت بود خیلی جیغ میزدم اصلا بلد نبودم چکار کنم ماما بیمارستان خدا ازش نگذره اصلا بهم سر نمیزد خوب من نمیدونستم بچه اولم بود ولی برای این دومی ماما همراه گرفتم بخودم قول دادم هرر چی بگه گوش بدم تا بچم اذیت نشه😢

من طبیعی بودم بدون ماما همراه بدون اینکه ی جلسه کلاس بارداری برم بدون ورزش🫠✋
ولی از الان تا صد سال دیگه فقط طبیعی💪

عزیزم بیا تاپیکمو بخون

استانه تحمل درد هرکی فرق میکنه عزیزم
دردش که مسلمه شدیده ولی مطمئن باش از پسش برمیای😁یادمه بارداری اولم هی خودمو اینطوری دلداری میدادم میگفتم هرچقدرم دردش زیاد باشه نمیمیرم که🤣🤣🤣خودمو اینجوری اروم میکردم م

منم طبیعی بودم بیشتر از تعریف بقیه میترسیدم وقتی‌تجربش کردم درسته درد داشت ولی قابل تحمله بعد من ازون لحظه ک دنیا میخاس بیاد خیلی ترش داشتم و اتفاقا اون‌لحظه خیلی دردناکم نبود و دردای پریودی قبلش شدید تر‌بود تا لحظه برش و اینا و اینکه اصلا جیغ نزن گلوت میگییره من با اینکه سه چهار تا زدم هنوز صدام ی جوریه🤦‍♀️🤣

فقط دم و بازدم رو درست انجام بده موقع دردت
ورزش زیاد انجام بده

اصلا نترس دردش فقط واسه یک لحظه ب چیزای خوب فکر کن وقتی سر بچه بیاد دیگه همچی تمومه بعدش اصلا عین خیالت نیست

من طبیعی زایمان کردم خیلی راضی بودم واقعا یه زایمان فیزیولوژیک داشتم با ورزش و ماما همراه

چرا سختش میگیری گلم پریود دردش واسه ی سانته این ۱۰ سانته وسلام
میگذره اصلا جوش نزن هیچی نیس

من الان یه جوری دل‌پیچه انگار گرفتم با درد تو لگنم ب نظرت وقت زایمانمه میترسم تنهام تو‌خونه

سوال های مرتبط