۲ پاسخ

واقعا دلت میاد ببریش آزمایش ازش خون بگیرن رگ گرفتن از بچه سخته

عزیزم من دخترمو بردم دکتر گفت ازمایش یکسالگی نیازی نیس چون هنوز دوره مصرف قطره اهن و مولتی ویتامینش تموم نشده وقتی ۲ سالش شد باید ازش ازمایش بگیری…

اگرم دکتر براش نوشت خب ویتامینه های بدنش مثله ویتامین دی ،ویتامین آ…این چیزارو بررسی میکنن…

سوال های مرتبط