واقعا دلت میاد ببریش آزمایش ازش خون بگیرن رگ گرفتن از بچه سخته
عزیزم من دخترمو بردم دکتر گفت ازمایش یکسالگی نیازی نیس چون هنوز دوره مصرف قطره اهن و مولتی ویتامینش تموم نشده وقتی ۲ سالش شد باید ازش ازمایش بگیری…
اگرم دکتر براش نوشت خب ویتامینه های بدنش مثله ویتامین دی ،ویتامین آ…این چیزارو بررسی میکنن…
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.