۷ پاسخ

کلا برا همه چی هست
عفونت
کم خونی
همه ویتامینا
تیروئید
و....
من بردم دخترمو
بنظرم بردنش اصلا ضرری نداره خیال خودت از سلامتی بچت راحت میشه گریه و جیغ و دادشم برا همون لحظست بعدش اروم میشه ب کل یادش میره

تیرویید..کم خونی فقر اهن..کلسیم ویتامین دی..وضعیت گلبول های خونش و یسری چیزای دیگ اسمشو نمیدونم من دادم و بااینکه سر ازمایش خون خیلی اذیت شد بچه ولی ب نظرمن صلاحه انجام شه دیگ سالی یکبار چکاپ همه باید بدن

کمبود ویتامین و آهن
عفونت ادراری

من نبردم
یه ماه قبلش سرما خورده بود دکتر براش‌ آزمایش نوشت انقددددددددددررررر جیغ زد گریه کرد دلم ریش شد، الان دلم نمیخواد دوباره اون حسو تجربه کنیم

مگه باید ببریم ؟من که نبردم 😢

برا چیه؟؟؟

وای من اصلا دلم‌نمیخاد برم ازمایش بدم

سوال های مرتبط