اره تازه داره به خواب میره😥
من که دیگه عادت کردم اونم میخابه من خابم نمیبره خواب اون تنظیم شده من نه😂
من که بچم میخوابه خودمممم نمیخوابممم نمیفهممم جغدد شدم چمه بچه بدبختم شبا ساعت 12تا 3ظهرم میخوابه فق شیر میخوره سریم میخوابه اذیت نمیکنه منن خوابم نمیبره جا ب جا شدیم😑😂
مال من با قنداق خابوند شوهرم
👌🏻😭😭هلاک شدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.