۵ پاسخ

اره تازه داره به خواب میره😥

من که دیگه عادت کردم اونم میخابه من خابم نمیبره خواب اون تنظیم شده من نه😂

من که بچم میخوابه خودمممم نمیخوابممم نمیفهممم جغدد شدم چمه بچه بدبختم شبا ساعت 12تا 3ظهرم میخوابه فق شیر میخوره سریم میخوابه اذیت نمیکنه منن خوابم نمیبره جا ب جا شدیم😑😂

مال من با قنداق خابوند شوهرم

تصویر

👌🏻😭😭هلاک شدیم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی