ماه درد که میگن کی هست؟ دردش چطوره بگید تا آمادگی پیداکنم😬🫠

۴ پاسخ

من که از وقتی وارد هشت ماهگی شدم هم سنگینیم بیشتر شد هم همه‌ی دردام چند برابر شدن..اینکه شکمت بزرگ میشه نمیتونی راحت بخوابی یا بشینی،کمر درد،درد استخوان واژن،دنبالچه ،لگن ،تنگی نفس والا پاهاش کلا تو دندمه ،همه و همه😅🥲البته بدن با بدن فرق داره هرکس درداش متفاوته..ولی نظرم اینه ۷ ماه بارداری یک طرف ماه۸ و۹ یک طرف دیگه😑🤦🏻‍♀️

من که نداشتم. برای همه پیش نمیاد

من از دیشب شروع شده هر ۳ساعت درد و دلپیچه میاد

من از اواخر ۸ شروع شد
درد مثل پریود و سفت شدن کل شکم

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙✨ مامان پسرکم💙✨ ۴ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد