دردش خیلیییی وحشتناکه اصلا با درد پریودی قابل مقایسه نیست
خدا تحمل کردن دردشو تو بدن مادرا قرار داده نگران نباش اون موقع اینقد تو فکر دیدن بچه ای ک برات مهمنیست داری درد میکشی
یادم نمیاد چطور بود خیلی درد داشت ولی بچه که اومد دیگ راحت راحت میشی😂
من ۳ تا بخیه خوردم از داخل بیرون چون بدنم اماده بود از قبل البته ب قول دوستامون فرق داره بدن هر کسی
اتفاقا مثل درد پریودیه...من بچه اولمو.طبیعی اوردم..فقط اون لحظه ای که شونه های بچه میاد میرون خیلی درد داره. سرش اونقدری درد نداره.شونه هاشو که میاد عجیب درد داره..ولی خب در حد چندثانیه س..زود تموم میشه..من چون تپش قلب داشتم یکم اذیت شدم واکسیژن بهم وصل کردن.ولی این بچمم طبیعی میارم ..با اینکه ۱۳ سال تفاوت سنی دارن..واسه من هیچ فرقی با زایمان اول نداره
من زایمانم اولم خیلیییی راحت بود ولی الان نمیدونم چرا اینقد میترسم و استرس دارم🤦🏻♀️
من یکبار سقط کردم دردی که اون موقع کشیدم رو هیچ وقت یادم نمیره تازه بچه چهل روز داشت حالا فکرکن یک بچه کامل بخواد دنیا بیاد من که به هیچ عنوان حاضرنیستم اون درد رو بکشم سزارین که بشیم بعدش با مسکن میشه خودتو آروم کنی فوقش سه روز میخوابی بعدش از جات بلند میشی🥴
سلام گلم اولین بارداریم تو ۱۷سالگی بود من هیچی هم بلد نبودم
فقط خالم موقعی ک رفتم تو ماه نهم گفت فقط زور بزن جیغ نزن چجوری میخوای مدفوع کنی منم این حرفش و یادم نرفت تا من رسیدم تقریبا ۴۱هفته و چند روز رفتم ماما گفت تو چرا تاالان نزایییدی بدو برو زایشگاه بدون درد رفتم بستریم کردن شب ک ماما ساعت ۵ بیدارم کرد اومد معاینه تحریکیگفت اماده ایی اوکیه ک من موقعی ک رفتم حتی۱سانت باز نبودم موقعی ک ماما معاینه کرد ازم چندتا لکه خون اومد ک گفتن طبیعی ساعت ۷ بردنم اتاق دوم ک شروع درد
من ساعت ۷ قبل از اینکه امپول فشار بزنن حس مدفوع داشتم هی میرفتم دستشویی گفتن نرو اینقدر منم نرفتم دیگه یکم دردام بیشتر شد ولی خب قابل تحمل بودن برام انگار مدفوع داری و نمیتونی مثه یبوست میمونه بعدش امپول فشار زدن تا زدن من دردام شروع شد کمر درد بیشتر درد پریودی داشتم درد پریودی رو ۴ الی ۵ برابر بکن دردش جوری ک فقط باید زور بدی هر یه چند ثانیه نفس و زور میدادم ساعت ۱۱ اومد بالا سرم گفت چیکار کردی سر بچه ببرون بدو بریم رو تخت زایمان چون بچم بزرگ بود برش خوردم ک اصلا حس برش رو نکردم وندونستم تیغ خوردم گفت سه تا زور بزن بچه اومد همون سه تا رو زدم وتمام گفتم مگه برش خوردم گفت اره بعد بخیه زد و رفتم رو تختم ونی نی رو اوردن
دردش خییلی شدید تر از پریودیه
درد پریودی که اون وسط گم هست خواهر ولی درداش میگیره ول میکنه نهایت دردش هم نزدیک بدنیا اومدن نی نیت هست که وقتی بدنیا بیاد دیگه درد نداری منم دیگه آخراش کم آوردم که دوتا ماما با فشار به شکمم کمکم کردن بچه بدنیا اومد ولی دیگه تموم شد الانم دومی دارم میارم 😅😅 ولی هنو دو دل هستم طبیعی بیارم یا سزارین
دردش همزمان شکستن ۲۰ استخوان در بدن هست زایمان طبیعی ...
وای دردشو کسی نمیفهمه اون قدر بده🥲
درد پریودی یه سانت دهانه رحم باز میشه درد زایمان ۱۰ سانت
حالا خودت مقایسه کن
درد پریودی چیه مگه مسخره بازیه قطعا خیلی درد داره
البته من طبیعی نبودم سز شدم
دردش مثه پریودی نیست ولی همه چی تا موقع زایمانه بعدش راحت میشی من فرداش بلند شده بودم کارامو میکردم قابل تحمله
دردش میگیره ول میده و همش انگار دوست داری بشینی سره دستشویی و حس اینو داری که خیلی دستشویی داری و نهایت دردش به نظر من وقتی هست که تو درد هستی و باید معاینه بشی درکل زایمان طبیعی خیلی راحت تره سزارین هست به نظرم و دردسرش کمتره من الانم که مجدد باردارم میخام طبیعی زایمان کنم و برای راحت تر شدن زایمان و سریع تر پیش رفتند از ماه هفت باید ورزش لگنی انجام بدید
دردش خیلی خیلی بیشتره ولی میگیره ول میکنه دردش اخرش که دهانه رحم کامل باز شده خیلی شدید میشه ولی بچه که بدنیا میاد دردا تموم میشن
درد ک داره بیشترین زمان درد براومدن بچس یا زمانیک داره رحم بازمیشه وهی احساس داری ک داره میاد وبعد بدنیااومدن بچه گذاشتنش تو بغلت تمام میشه دردات و من باسابقه دوزایمان طبیعی شبش خودم پاشدم کاراموکردم مشکلی نداشتم
من نگران پرینه ام بیشتر
معاینه شدم میسوزه پرینم
نازک شده ملتهب شده
هی میگم این پاره میشه زخم میشه تو معاینه بعدی
کی بهت گفته مثل درد پریودیه؟؟🤣🤣یه دردی هست که با هیچی قابل مقایسه نیست فقط باید خودت تجربش کنی تا بفهمی 😥😥😥
درد ک داره عزیزم ببین بعد از سزارین چ دردی داره تو قبل درد میکشی ولی بعدش واقعا راحتی خودت از پس بچت برمیای من خیلی زایمان بدی داشتم ۱۳ ساعت طول کشید ولی الان ک باردارم بازم میخوام طبیعی زایمان کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.