از تجربه زایمان طبیعی بهم بگید 🫠

۴ پاسخ

گذاشتم کامل تو تاپیکام برو بخون

بدن با بدن متفاوته ولی تا۳/۴ سانت دردا مثل پریوده قابل تحمله بعد کم کم زیاد میشه که میتونی از بیحسی استفاده کنی دیگه خیلی متوجه درد نمیشی

من اولی طبیعی بود...ساعت۵صبح کیسه آبم ترکید تا برم بیمارستان ۹اینا شد دردش قابل تحمل بود تو خونه..تا رسیدم بیمارستان۷سانت باز شده بود...خیلی راحت بود برا من..اوج دردم ۱ساعت هم نشد...

صبح ساعت ۶کیسه آبم سی و شش هفته پاره شد و اولش بستری شدم بعد معاینه دهانه رحمم بسته بود رفتم تو بخش نمی‌خواستم زیاد بمونم تو بیمارستان شروع کردم نادعلی خوندن دستگاه انقباض نشون داد و بردنم تو زایشگاه برای زایمان ساعت ۹ شب بهم سرم فشار زدن تا ساعت ۱۲ اصلا درد نداشتم ۱۲ کم کم دردام شروع شد تا ساعت ۳ صبح که خیلی شدید بود و دوباره معاینه شدم ۳ و ربع نینی به دنیا اومد

سوال های مرتبط