من بچه اولم ۲۳ سالم بود طبیعی بودم خداروشکر خیلی راضی بودم. البته بگم ماما همراه خوبی داشتم و همه چیو مدیون ایشون هستم
من ۲۳ سالمه طبیعی بودم
اگر بازم برگردم به عقب بازم انتخابم طبیعیه
من پولم واریز کردم برای سز اختیاری از اون دسته ادما بودم که میترسیدم از طبیعی اما دخترم عجله داشت بیاد😂
توی هشت ماهگی شب ساعت۱۲ دردام شروع شد ساعت شش صبح که رفتم بیمارستان ۴ سانت بودم و اماده شدم برای زایمان
خیلی اذیت شدم خیلی درد کشیدم
ساعت ۱ ظهر بچم بغلم بود
ولی واقعااااا بعدش راحت بودم خودم بلند میشدم کارامو میکردم بچمو بغل میکردم
ببین من طبیعی بودم ۲۱سالگی خیلی براش تلاش کردم ولی دردم با آمپول و قرص شروع شد به شش هفت سانت که رسیدم آمپول اپیدورال گرفتم و پشیمون هم نشدم ورزش و پیاده روی و خواست خودت
من که میرم سزارین حوصله دردکشیدنو اصلا ندارم
بنظر من فقط به آستانه دردت باید نگاه کنی در چه حده
توانایشو داری طبیعی بیار
نداری اینکار نکن باعث افسردگیت میشه
بدن با بدن متفاوته
شاید راحت زایمان کنی طبیعی رو
شایدم اونقدری درد بکشی نتونی ببرنت سزارین
من از همین میترسم که دو درده شم....
انشالله که بشه سزارین انتخاب میکنم....
با خواهرم بودم طبیعی زایمان کرده دوبار،هردوبار مرده زنده شده...🤦🏻♀️
سخته خیلی سخت اما خب همون روزه فقط
من ۲۸ سالمه میخام طبیعی بیارم
خواهرم ولی هم سن شما بود
میگه هیچ زایمانی بی درد نیس
اونموقع مث الان کلاس و آموزش برا باز شدن دهانه رحم نبود
من الکی فقط زور میزدم
بخیه هم خورد ولی زود سر پا شد
برا بچه های بعدیم ک تا زور بزنی خودش باز میشه
راحتتره
خودمم چون از سزارین و عفونت و درد شکم و سردرد بعدش و کمر درد دائم العمرش میترسم میخوام طبیعی بیارم
و بدون ک تو دیگه یه شکم پاره داری
هزار سالیم بگذره این دولایه دیگه اون دو لایه یه دست قبل عمل نمیشن
من۱۱ سال پیش ۲۰ سالم بود دخترمو طبیعی اوردم لاغر بودم قد بلند راحت بود برام چون تو پریودی هامم همون دردارد همیشه تجربه میکردم تو پریودی من میمیرمو زنده میشم میگفتن با زایمان طبیعی خوب میشم که نشدم گفتن دومی رو بیاری دیگه خوب میشی🤣🤣 که چن روزه تصمیم گرفتم دومی رو سزارین کنم چون بیمه تکمیلی داریم نمیخوام درد بکشم
من بچه اولم ۱۹ سالم بود طبیعی اوردم خوب بود راضی بودم😄
خب زایمان سن کم و زیاد نداره دختر خالم طفلی ۱۴ سالش بود اونو میشه گفت سن کم ولی دیگه از ۱۷ به بالا رو سن کم نمیشه گفت اصلا به سن ربطی نداره به بنیه و بدن آدم بستگی داره یکی میبینی سی سالشه ولی زایمان بشدت سختی داره یکیم مثل طفلی دختر خالم که بچه بود ۱۴ سال سنی نبود ولی زایمانش عالی بود اینجا سن مهم نیس اصلا تجربه ها فقط به بدن بستگی داره
من پسرمو طبیعی اوزدم تاز یه سال از تو کوچیک تر بودم نمیگم راحته ولی درداش قابل تحمله تازه من بعد اینکه پسرم میخواست ب دنیا بیاد دیگه دردی نداشتم تقریبا نیم ساعت اخرش بعد به دنیا امدنش هم ک دیگه هیچی همه چی تموم شد
من طبیعی زایمان کردم و راضیم
بدن به بدن فرق داره باید ببینی بدنت چطوریه اگه طبیعی میخوای حتما کلاس آمادگی زایمان رو برو موقع زایمان ماما همراه بگیر
من تا ۴ساعت درد نداشتم بعدش دردم زیاد شد ۶ سانت هم آمپول بیحسی زدم بقیشو اصلا نفهمیدم چطوری گذشت
خودم میرم سزارین ولی خواهرم 16 سالش بود طبیعی زایمان کرد بچه اولشو خیلی هم لاغر و ضعیف بود خواهرم ولی راحت تر بود ولی بچه سومش که 25 سالش خیلی اذیت شد
سلام عزیزم من ب ا اولین زایمانم هم سن شما بودم جنبه های مثبت : اینکه خیلی زود بلند شدم و کارهامو خودم انجام دادم بخیه هام زود خوب شدن نیاز ب کمک کسی نداشتم بعد زایمانم خودم بچمون بغل کردم و.........
جنبه های منفی: ۱ همورئید گرفتم تا ۶ ماه خون گریه میکردم
و اینکه من واقعا خیلی خوب زایمان کردم همش درد زیادم شاید نیم ساعتم نبود کلی خوب همورئید از قبل داشتم بعد زایمانم بیشتر شد
نمیشه حالا بری عمل کنی 🙁 ؟؟؟
زایمان طبیعی خوبه 🙄😂🩷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.