۲ پاسخ

عزیزم هول نکن
نخواه سریع تبشو بیاری پایین لرز میکنه
اول خونتو خنک کن
پوشکشو عوض کن لباساشو کم کن دیدی پایین نیومد یه کم تنشویش کن دستو صورتشو خنک کن
باز پایین نیومد بهش استامینوفن بده
تا دو ساعت پایبن نیومد شیاف بزار
مرتب کنترل کن تا غروب
دیدی خوب نشد ببر دکتر حتما عفونت ویروسیه
من چند بار پیشومده برامون
خوب میشه فقط نترس

عفونت.جدی بگیر

سوال های مرتبط