برای ریفلاکس چ دارویی بدم چ قطره ای خوبه

۵ پاسخ

من شربت امپرازول و قطره کولیک پدیا بست و پدی لاکت میخورع

باید تحت نظر دکتر باشی رفلاکس خیلی سخته

دکتر ببر خودش تشخیص میده رفلاکسه یاآلرژیه

ببر دکتر
رفلاکس اصلا شوخی نیست که بخوای خودت تجویز کنی

برا من دکتر پوذر اس امپرارول داد با قطره پلامید گات

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۶ ماهگی
مامان ارسام مامان ارسام ۱۴ ماهگی