خانوما برا رفلاکس چ دارویی خوبه

۳ پاسخ

ببین دکتر چی میگه.من دخترم داشت و الانم داره دکتر گفت تا وقتی که خوب وزن میگیره نیاز به دارو نیست.اگه شیر خودتو میدی رعایت کنی خیلی بهتر میشه

من امروز بردم دکتر پودر امپرازول داد.قطره بی بی کر هم داد واس کاهش سوزش معده

پودر اس امپرازول

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو مَمَد😚 مامان جوجو مَمَد😚 ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی