۶ پاسخ

ببر دکتر سریع خوب میشه

کلا بهش کوریزان بده خیلی خوبه یا دیفن هیدارمین

ببر دکتر سرم و آمپول بزنه زود خوب میشه

منم از دیرثز درگیرم اگه خوده تبریزی لازم نیی بری دکتر ما تو شاهگلی هستیم یه داروخونه هست روبروی کلانتری پرواز داروخونه ی دکتر شایانفر برو ویزیت کنه دگتر دارو بده من پریروز رفتم کلی دارو خدارو شکر الان خیلی بهتره دیگه

منم الان دیدم ی لامپ از دماغ پسرم زده بیرون🙁خداکنه سرمانخورده باشه

استامینوفن بده فعلا تا تبش بخوابه
اگه آبریزش داشت سیتریزین
اگه سرفه و عطسه داشت پلارژین یا نئوتادین
البته علائمش رو چک کن تب همیشه مال سرماخوردگی نیست
شاید داره دندون درمیاره

سوال های مرتبط