ببر دکتر سریع خوب میشه
کلا بهش کوریزان بده خیلی خوبه یا دیفن هیدارمین
ببر دکتر سرم و آمپول بزنه زود خوب میشه
منم از دیرثز درگیرم اگه خوده تبریزی لازم نیی بری دکتر ما تو شاهگلی هستیم یه داروخونه هست روبروی کلانتری پرواز داروخونه ی دکتر شایانفر برو ویزیت کنه دگتر دارو بده من پریروز رفتم کلی دارو خدارو شکر الان خیلی بهتره دیگه
منم الان دیدم ی لامپ از دماغ پسرم زده بیرون🙁خداکنه سرمانخورده باشه
استامینوفن بده فعلا تا تبش بخوابه
اگه آبریزش داشت سیتریزین
اگه سرفه و عطسه داشت پلارژین یا نئوتادین
البته علائمش رو چک کن تب همیشه مال سرماخوردگی نیست
شاید داره دندون درمیاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.