دوستان کسی تو حاملگی براش این کارت امید یسنا میریزن

۱۰ پاسخ

یسنا فقط 3دهک اول. اونم باید از بهداشت محل اقدام کرد

نعههه

پس کلا برا کسی نریختن اوکی پس از مهر برا ما میریزن

من نه تاحالاهیچی ندیدم نمیدونم کجابپرسیم

یسنا و کارت امید مادر بعد از بدو تولد بچه میدن
یسنا به دهک های ۱تا ۳ داده و بچه زیر ۲ سال میشه نه بالا تر .
کارت امید مادر برای همه دهک ها داده میشه و بعد از بدو تولد بچه

ن یسنا رو برا مادرانی میدن ک وزن بچشون کم باشه

كارت اميدمادرميگن وقتى بچه شناسنامه شوگرفتيم ميدن يسنانميدونم فكرنكنم

نه باید بچه به دنیا بیاد

نه بابا

من اصلا نمیدونم چجوری میشه ثبت نام کرد

سوال های مرتبط

مامان نورا.افرا مامان نورا.افرا روزهای ابتدایی تولد