منم شروع کردم دوسه هفته هستش عالیه واقعا عصرا هم خیلی حس خوبی میده
یا ابلفض من تو خونه نشستم از گرما چسبیدم به پنکه
شما چجوری رفتی بیرون پیاده روی میکنی☹️☹️😓😂
منم صبح ها پیاده روی دوست دارم کسی پایه نیست تنهام تنهایی مزه نمیده
من ساعت 6رفتم ک هوا زیاد گرم نباشع
سرده دوتا پتو کشیدم
تاپ شلوارک منو بیارید 😂😂
نه من از آفتاب و گرما متنفرم
فقط عصر میرم 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.