اگر بالا نمیاره نسبت به تقاضای بچه بهش شیر بده
نه اگه ۹۰ میخورع و بالا نمیاره ۹۰ بده
عزیرم وزنش کم بوده اگه ۹۰ تا مبخوره و اذیت نمیشه همه ی وعده هاشو ۹۰ تا بده زود وزن بگیره
اگه از وزن روی نمودار عقب بمونه یکم ماهش بیاد بالاتر به خاطر واکسن و دندون و مریضی اعتصاب شیر میکنه کلا از نمودار رشد عقب میمونه الان اگه تقاضا داره بده بخوره نوش جونش
بچه منم ۲۳۰۰ بود وزن تولدش
وزن دو ماهگیش چقدر بود؟
هر چقد طلب داره بده
اول 60 تا بهش بده
بعد دیدی گرسنس 30 تای دیگه
۹۰ زیاده بزا دوماهه همون ۶۰ بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.